Η GCC Computers Hellas επιτυγχάνει εξαιρετικά υψηλούς δείκτες Ικανοποίησης Πελατών
Η GCC Computers Hellas με υπερηφάνεια ανακοινώνει τα αποτελέσματα της ‘Έρευνας Ικανοποίησης Πελατών’ για το 2021, επιτυγχάνοντας δείκτες ικανοποίησης που ξεπερνούν κατά πολύ τον μέσο όρο της αγοράς.
Η έρευνα που έγινε μεταξύ 100+ συνεργατών σε Ελλάδα και Κύπρο, κάλυψε τέσσερις βασικές ομάδες δραστηριοτήτων με τα ακόλουθα αποτελέσματα:
Δείκτης (1 – 10)
Ποιότητα προσέγγισης από το τμήμα Πωλήσεων = 9.39
Ποιότητα προϊόντων = 9.28
Ποιότητα υπηρεσιών = 9.34
Βαθμός ικανοποίησης με την GCC = 9.32
Μας τιμά ιδιαίτερα ο ‘παγκόσμιας κλάσης’ δείκτης Net Promoter Score (NPS) που έχουμε πετύχει – 86/100. (Ο δείκτης NPS μετρά την προθυμία του συνεργάτη (πελάτη) να προτείνει την εταιρεία για συνεργασία σε άλλους. Σύμφωνα με το εργαλείο επιστημονικής ανάλυσης των αποτελεσμάτων της έρευνας, οτιδήποτε πάνω από 70/100 θεωρείται ‘παγκόσμιας κλάσης’)
Ο εξαιρετικά ψηλός δείκτης ικανοποίησης συνεργατών μας που επιτυγχάνεται τιμά την εταιρεία και το προσωπικό της και ταυτόχρονα μας ωθεί για ακόμη πιο ψηλούς στόχους.
Ευχαριστούμε όλους μας τους συνεργάτες για την εμπιστοσύνη με την οποία μας περιβάλλουν και επιβεβαιώνουμε την δέσμευση της διεύθυνσης και του προσωπικού της εταιρείας για αριστεία προϊόντων και υπηρεσιών